Датско меню ни позволява само 600 калории на ден

За 13 дни сваляме 12 килограма, подобряваме метаболизма

За 13 дни сваляме 12 килограма с датската диета. Ако режимът се спазва стриктно, резултатите ще са забележими, дори и за кратко време. Специалистите казват, че тази диета може да помогне само на тези, които имат нужда от по-бързо отслабване. Тя има за цел да ускори процеса на метаболизъм. Ще трябва да ограничите приема на калории до максимум 600 на ден, докато ядете храна с високо съдържание на протеини и ниско съдържание на мазнини.

Храните и напитките в диетата ще увеличат метаболизма. Яйца, говеждо и постното месо са много богати на протеини и се нуждаят от повече енергия за смилане. Спазващите режима могат да ги комбинират с нисък прием на въглехидрати и тялото ви ще използва натрупаните мазнини за производство на енергия. По 3 пъти на ден, когато сте на диета, трябва да пиете вода, ако огладнеете между храненията.

Предимства

Диетата е индивидуална, затова за нея има различни мнения - от хвалебствия до критики. В същото време има няколко предимства на датската диета. Първото от тях е наличието на достатъчно количество и разнообразна храна. Продуктите, които са част от датския режим, са лесно достъпни у дома или в местния супермаркет. Второ, това е много конкретен план, който включва закуска, обяд и вечеря.

Минуси

Тази диета насърчава загубата на тегло в краткосрочен план. Въпреки това, ако се прави за дълъг период след 13-те предписани дни, това може да доведе до хранителен дисбаланс и загуба на мускулна маса. Хранителният дисбаланс, от който може да страдате, включва недостиг на минерали и витамини. Докато сте на диета, холестеролът ви също може да се повлияе зле. Нещо повече, ниският гликоген може да доведе до такива физически проблеми като замаяност, лош дъх, раздразнителност, повръщане. Ето защо тази диета със сигурност не е полезна за всички. Не трябва да се предприема от хора, които тренират активно, непълнолетни, възрастни хора, бременни или кърмещи.


Режим

Ден 1
Закуска: 1 чаша черно кафе, 1 кубче захар
Обяд: 2 твърдо сварени яйца, варен спанак, 1 домат
Вечеря: 1 голяма пържола (230 г), салата
Ден 2
Закуска: 1 чаша черно кафе, 1 кубче захар
Обяд: 1 парче шунка, 1 чаша кисело мляко
Вечеря: 1 голяма пържола, салата
Ден 3
Закуска: 1 чаша черно кафе, 1 кубче захар, 1 филийка препечен хляб
Обяд: 2 твърдо сварени яйца, 1 парче шунка, салата
Вечеря: варена целина, 1 домат, 1 плод

Още по темата: диети

Подобни статии

  • Отслабваме според фазите на Луната

    Отслабваме според фазите на Луната

    Освобождават се натрупаните токсини, свалят се три кила на месец

    Лунната диета е много популярнаа, защото дава изключително добри резултати не само за регулиране на теглото, но и за здравословното състояние. Повечето хора, които са я практикували, твърдят, че изгубените килограми не се връщат. Този хранителен режим е всъщност лунна диета за детоксикация на организма. Успехът ѝ се крие е съобразяването на хранителни режим с фазите на Луната.

    2290
  • Минаваме на  череши за три дни

    Минаваме на череши за три дни

    Червените плодчета заместват висококалоричните храни

    Черешите, които в момента са в изобилие, могат да бъдат нискокалорично вкусно допълнение към диетата за отслабване. Те са идеални, ако искате да намалите мазнините в тялото и нивата на холестерола. Помагат също и за облекчаване на възпаления. Може да ги хапвате пресни, докато се опитвате да отслабнете. Това казва д-р Ан Кулце,  специалист по хранене и уелнес от Южна Каролина, цитирана от zajenata.bg. Черешите са с много ниско съдържание на калории. Една чаша съдържа само около 75.

    300
  • С диетата “Скарсдейл” горим повече, отколкото поглъщаме

    С диетата “Скарсдейл” горим повече, отколкото поглъщаме

    Сваляме 9 килограма за 2 седмици с диетата “Скарсдейл”. Тя може да ни помогне да свалим много килограми за малко време чрез богат на протеини, нискокалоричен режим, състоящ се предимно от т.нар. постно месо, яйца, нискомаслени млечни продукти, листни зеленчуци и някои плодове. Диетата позволява само 1000 калории на ден, доста под препоръчителния прием на калории за всеки възрастен. Това е така, защото загубата на тегло зависи от калорийния дефицит, което означава, че изгаряте повече, отколкото приемате.

    907