EON е най-бързоразвиващата се услуга в портфолиото на Vivacom

Иновативната телевизионна услуга EON променя потребителското поведение и навици и е най-бързоразвиващата се в портфолиото на Vivacom с повече от 50 000 абоната за 6 месеца.

Платформата беше представена на българския пазар преди по-малко от половин година, за което време множеството й предимства и функционалности, както и оптималното съотношение между качество и цена в предлагането я направиха предпочитан избор за клиентите на оператора. EON е достъпен с 3 пакета – LIGHT, FULL и PREMIUM, с ясни и прозрачни условия, съчетаващи първокласно съдържание и супербърз интернет в най-голямата 10GB оптична мрежа в страната. Така телевизионното нелинейно използване на съдържание с интерактивната услуга е станало 39% срещу 17% за IPTV за същия период миналата година. Над 28% от потребителите използват EON чрез мобилното приложение или web, като се регистрира и високо използване на Smart TV App – 14%. Vivacom е първият оператор, който предостави smart TV приложение с пълен набор от линейни канали и VOD съдържание. Данните за потреблението и налагането на EON на българския пазар бяха представени от Стоян Каранлъков, главен търговски директор на Vivacom, Любомир Малоселски – директор „Продукти и услуги“ на телекома, и Сърджан Дурджевич, главен изпълнителен директор на United Cloud – центъра за иновации на United Group, и един от най-големите развойни центрове за иновативни услуги в региона.

„EON доказва, че наистина променя по един революционен начин потребителското поведение, което е голямо постижение. Достатъчно предизвикателно е да има бърз растеж в продажбите, да станеш разпознаваем с нова услуга в една силно конкурентна среда, но да промениш поведението на клиентите, и то за по-малко от шест месеца – това е напълно различно измерение,” каза Стоян Каранлъков, главен търговски директор на Vivacom.

United Cloud създава иновативната платформа ЕON през 2017 г. – целта е да се предложи продукт, който да е напълно подходящ за нашия регион, за да поддържа голям мащаб и да бъде адаптивен към всякакъв тип мрежи, всякакъв тип формати на съдържание и бизнес модела на United Group. Днес EON е една от най-модерните телевизионни платформи в региона, обработваща повече от 50 000 видеоактиви и използвана от повече от 1,5 милиона устройства всеки ден. Освен в България тя е достъпна във всички пазари на Югоизточна Европа, на които оперира United Group: в Сърбия, Босна и Херцеговина, Словения, Хърватия, Черна гора и Северна Македония, както и току-що стартира в Гърция. Предлага се и в световен мащаб чрез NetTV. През 2019 г. ЕON Smart Box печели престижната CSI Award за най-добро CPI устройство.

Сърджан Дурджевич съобщи, че United Cloud ще отвори свой клон в София: „Заедно с растежа на United Group разширяваме обсега на дейността в посока иновации. България е един от ключовите пазари за United Group и тук има много талантливи ИТ специалисти. Другата новина, която бих искал да споделя, е, че EON Connect, най-новият ни продукт, чрез който потребителите имат цялостен контрол върху интернет свързаността и съдържанието на всички устройства в дома и възможност да реагират и коригират в реално време потреблението на децата, е на път да бъде пуснат за клиентите на Vivacom.”

 

 

 

Подобни статии