Кайли Дженър сe вталява с целина, риба и аспержи

Стопила над 20 кг след раждането с колагенов еликсир

Кайли Дженър е една от най-красивите риалити звезди. Тя бе обявена и за най-младата милиардерка в света. Доведената сестра на Ким Кардашиян стана майка в началото на 2018 г. Днес тя е в перфектна форма. 22-годишната гърла обаче споделя, че е постигнала този резултат с диета и спорт. 

По време на бременността си Кайли напълня с повече от 20 килограма. Въпреки това скоро след раждането тя успя да възвърне плоското си коремче и тънката си талия. Днес тя взима по над 1 млн. долара само за да пусне рекламна снима с някой продукт в своя Инстаграм профил.

Тайни

В социалните мрежи Дженър споделя част от тайните за идеалната си визия. „Винаги съм имала плосък корем и не съм се ограничавала какво ям – пица, паста, млечни продукти. Но след раждането на Сторми започнах да се замислям с какво се храня“, признава звездата. Наложило се тя да изключи от менюто си всички тези любими храни и да ги замени с пресни плодове и зеленчуци. „Всичко е в диетата, поне при мен“, категорична е Кайли. Тя споделя още, че за да се възстанови тялото след раждането, му трябва поне толкова време, колкото и да създаде живот или около една година. „И ето, при мен бе необходима една година, за да си върна формата“, допълва сексапилната калифорнийка.

Спорт

Кайли определено не обича да се поти във фитнеса и предпочита да се разхожда с дъщеричката си и да се храни по-ограничено, вместо да прекарва часове във фитнес залата, за да изгори погълнатите калории. Въпреки това след раждането заедно с нискокалорийния режим тя започнала и да спортува. „Започнах да тренирам, защото искам да се оформя. Въпреки че хората мислят, че съм възвърнала формата си супербързо, не трябва да вярват на всичко, което изглежда перфектно в Инстаграм. Тялото ми премина през такава промяна, която е едно физическо, умствено и емоционално предизвикателство. Имам стрии по гърдите. Коремът ми вече не е същият, талията, дупето е по-голямо, бедрата… всичко“, откровена е Дженър.

Гардероб

Младата майка споделя, че дори трябвало да промени стила си след раждането, тъй като тялото й коренно се е променило. „В началото нищо в гардероба не ми ставаше. Наистина исках да се харесам, да отслабна в ханша, имам сравнително тънка талия в момента, което е генетично, но искам истински стегнат корем. Правя го не само заради здравето си, но и за да се чувствам добре“, казва тя.

Кайли тренира по 5 пъти в седмицата и се храни по график. Споделя, че за нея закуската е много важна и никога не я пропуска. По-вредните и калорични неща запазва за обяда си, а вечерята й е ранна и ограничена. В менюто си Дженър залага предимно на пилешко месо и риба, в комбинация с много зеленчуци, сред които често са аспержите. Освен това пие голямо количество детокс чайове, които да изчистят излишните токсини и мазнини. Тя разработи и специален протеинов еликсир „Кайли“ с колаген, лимонов сок, лавандула и целина.

Примерно меню

Понеделник

Закуска: купичка боровинки

Късна закуска: детокс чай

Обяд: царевично тако с месо и зеленчуци

Следобедна закуска: еликсир с колаген, лавандула, лимонов сок и целина

Вечеря: риба тон в сос от бадеми

 

Вторник

Закуска: яйца на очи

Късна закуска: детокс чай

Обяд: спаначена супа

Следобедна закуска: еликсир с колаген, лавандула, лимонов сок и целина

Вечеря: пилешко със сладки картофи

 

Сряда

Закуска: смути с овесено мляко бадемово масло и банан

Късна закуска: детокс чай

Обяд: салата с целина, ябълки и орехи

Следобедна закуска: еликсир с колаген, лавандула, лимонов сок и целина

Вечеря: сьомга с аспержи

 

Четвъртък

Закуска: грозде или праскови

Късна закуска: детокс чай

Обяд: оризов кейк

Следобедна закуска: еликсир с колаген, лавандула, лимонов сок и целина

Вечеря: пуешко месо и салата

 

Петък

Закуска: мюсли с бадемово мляко

Късна закуска: детокс чай

Обяд: тиквички с кайма на фурна

Следобедна закуска: еликсир с колаген, лавандула, лимонов сок и целина

Вечеря: салата с къдраво зеле, дресинг и крутони с чаша бяло вино

Събота

Закуска: нар

Късна закуска: детокс чай

Обяд: суши

Следобедна закуска: еликсир с колаген, лавандула, лимонов сок и целина

Вечеря: зелена салата с краставици, домати, семена и кълнове

 

Неделя

Закуска: смути по избор

Късна закуска: детокс чай

Обяд: мисо супа

Следобедна закуска: еликсир с колаген, лавандула, лимонов сок и целина

Вечеря: пилешко месо с масло и лимон

Подобни статии