Kaufland е търговска верига №1 и любим международен работодател в България

Компанията спечели признанията в директен потребителски вот в класацията „Любимите марки“, в която завоюва още две първи награди

Kaufland е любимата търговска верига на българите и любимият международен работодател в България според резултатите в единствената класация с директен потребителски вот у нас - „Любимите марки“. Нейното 13-о издание приключи на 27 юни, като общо в трите етапа на гласуване тази година са се включили над 43 000 души по данни на организаторите.

Kaufland печели убедително не само в категории „Търговски вериги“ и „Любим работодател – международна компания“, но и в категория „Собствени марки - храни и напитки“ със своята национална линия продукти „Брей!“, която категорично завоюва първото място. Kaufland представи „Брей!“ на българския пазар през 2020 г., като за съвсем кратко време марката успя да спечели потребителския интерес и да се превърне в една от най-разпознаваемите хранителни марки и любима за много българи. В „Любимите марки“ веригата зае първо място и в категория „Интериор и екстериор“ със своята марка продукти за градината и балкона Countryside.

По данни на организаторите Kaufland и марките на компанията, участващи в различните категории на класацията, са събрали най-много потребителски гласове в 13-ия сезон на „Любимите марки“.. Резултатите и точния брой гласове във всяка категория в третия етап на гласуването, могат да бъдат видени тук.

До финала на класацията тази година стигнаха още собствени марки на Kaufland. K-take it veggie стана подгласник в категория „Веган и биопродукти и суперхрани“, а в категория „Бебешки и детски продукти“ собствените текстилни марки Hip&Hopps и Kuniboo се наредиха съответно на второ и трето място.

„За нас е чест, че за втора поредна година сме любима търговска верига в България. Не по-малко важно за нас е и доверието, което ни е гласувано като работодател. Приемаме отличията с огромно радост, удовлетворение от добре свършената работа, но и с ясното съзнание за отговорността, която имаме, да защитаваме тези отличия всеки ден и в бъдеще.“, коментира Гергана Димитрова, мениджър „Корпоративни комуникации“ в Kaufland. 

Kaufland България идва на българския пазар преди 15 години. За времето от 2006 г. до днес компанията успява да се превърне в доверен помощник на българското семейство, в предпочитан партньор за българския производител и в значим фактор за стимулирането на националната и регионална икономика. Всекидневно Kaufland работи за удовлетвореността на клиентите, като им предлага огромен избор от продукти, съобразен с местните изисквания и вкусове, качество на изгодни цени, удобно пазаруване и отлично обслужване. Компанията е най-големият работодател сред търговските вериги и втори по големина в страната. За своята цялостна политика за грижа за служителите компанията е носител на множество награди и сертификати.  

 

За Kaufland България:

Kaufland е част от водещата европейска група в сектора на търговия на дребно Schwarz. В България компанията е пазарен лидер с годишен оборот от близо 1,6 млрд. лева и един от най-големите работодатели в страната с екип от над 6 400 служители. Kaufland има 60 хипермаркета в 34 града с асортимент, надхвърлящ 20 000 артикула в най-големите обекти. За времето от своето идване в България през 2006 г. до днес компанията се превръща в значим фактор за стимулирането на националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с инвестиции от над 1,4 млрд. лева.

Подобни статии