Кейт Мидълтън вае тяло с диня

Херцогинята пие смути на закуска, приготвя сама храната си

Кейт Мидълтън е най-елегантната кралска особа, пример на милиони жени по света и любимка на Англия. След три раждания херцогинята все още изглежда ослепително. Перфектното й тяло обаче не се дължи само на ген, а и на редовни диети и усилени физически упражнения.

Оказва се, че макар и съпруга на британския принц Уилям, хранителният режим на Кейт е съвсем достъпен. Нещо повече – тя обича да готви за себе си и семейството. За това разказва и британската готвачка Каролин Роб, която работи в двореца Кенсингтън повече от две десетилетия. Пред медиите на Острова тя споделя, че Кейт приготвя сама по-голямата част от храната на принц Уилям и децата. Вечер цялото семейство се събира на една маса за вечеря.

Дюкан

Според изданието Instylemag в случаите, когато на Кейт й се налага бързо и ефективно да свали килограми, тя използва диетата „Дюкан“, която е възхвалявана от много знаменитости, но бе подложена на сериозни критики от лекарската общност през последните години. Благодарение на тази диета Кейт бързо успя да възвърне нормалното си тегло след раждането на третото й дете. Други публикации в медиите на Острова пък се позовават на източници от кралския двор, според които Кейт често залага на суровоядство. Сред любимите й неща са диня, целина, киноа и други естествени растителни продукти, зеленчуци и плодове.

Терапия

Освен че похапва само свежи храни, Кейт не спира и да спортува. Привлекателната брюнетка е страстен любител на йогата, която много й помага да поддържа тялото си пластично. Преди да роди принц Джорд, тя се подготвяла за важното събитие със специални йога занимания.  По време на първата си бременност Кейт е имала много проблеми със сутрешното гадене и това я е отвратило от храната за известен период. Херцогинята възвърнала апетита си и любовта си към храната след раждането на принца, благодарение на терапия с психолог. По време на следващите й две бременности тя се е хранела напълно пълноценно.

 

Упражнения

Кейт обаче не се занимава само с йога. Съпругът й принц Уилям е направил за любимата си индивидуален фитнес салон, където тя редовно кара колело. Херцогинята няма личен треньор, но това не й пречи ежедневно да прави кардио в залата и да тренира с дъмбели и гири. Според Instylemag любимото упражнение на Кейт е планк в различни вариации за страничните коремни мускули, корема и гърба. Обикновено тя посещава личния си фитнес от пет до седем пъти в седмицата, като тренировките й продължават по един час. Всъщност Кейт е спортист по душа и дори се е изявявала като капитан по хокей в колежа.

 

Примерно меню:

 

Понеделник

Закуска: Смути с морски водорасли

Обяд: Голяма купа салата със сезонни зеленчуци и кълнове

Вечеря: Печен патладжан с традиционен индийски ябълков сос

 

Вторник

Закуска: Шейк от боровинки и спирулина

Обяд: Супа гаспачо

Вечеря: Сьомга с аспержи

 

Сряда

Закуска: Фреш от диня

Обяд: Няколко вида зелена салата

Вечеря: Ризото с къри

 

Четвъртък

Закуска: Японски зелен чай

Обяд: Спаначена супа

Вечеря: Пиле с хрупкава коричка

 

Петък

Закуска: Зелено смути с авокадо

Обяд: Салата с киноа

Вечеря: Риба със зеленчуци

 

Събота

Закуска: Чай от маточина и сурови ядки

Обяд: Салата по избор със семена или варено яйце

Вечеря: Телешко месо с грах

 

Неделя

Закуска: Овесени трици с мляко

Обяд: Зелена салата с тиквички и дресинг

Вечеря: Пилешко суфле

 

Подобни статии