Котировките на Туитър скочиха

Туитър (Twitter) отчете днес най-високия годишен растеж на броя на всекидневните си потребители, които могат да виждат реклами, и изпревари очакванията на анализаторите за този показател, предаде Ройтерс. Това доведе до поскъпване на акциите на социалната мрежа преди началото на официалната търговия с 6 на сто.

Средният дневен брой активни потребители на Туитър, които имат парична стойност, се е увеличил с 34 процента на годишна основа до 186 милиона, докато анализаторите очакваха 176 милиона. Компанията отбелязва, че повишението се дължи предимно на външни фактори като разпоредбите хората да си стоят вкъщи и повечето разговори около пандемията от Ковид-19.
Туитър обаче не отговори на очакванията на Уолстрийт за тримесечните приходи, тъй като коронавирусът засегна ориентирания предимно към събития рекламен бизнес на компанията.
Продажбите на реклама, които представляват 82 процента от приходите на Туитър, потънаха с 23 процента до 562 милиона долара, което компанията обяснява с замразяването на разходите на фирмите, свързано с пандемията и гражданските вълнения в САЩ. Анализаторите очакваха приходи от 585 милиона долара.
Общо приходите на Туитър за разглеждания период са били 683 милиона долара или с 19 процента по-малко на годишна основа.
Социалната мрежа отчете загуба за второто тримесечие на стойност 1,2 милиарда долара.
Финансовият отчет на компанията е публикуван седмица след като Туитър пострада от хакване, засегнало профилите на високопоставени личности, което засили опасенията, свързани със сигурността на услугата, превърнала се в ключов елемент на политическите разговори, отбелязва Франс прес.

Подобни статии