Мадона дъвче всяка хапка 50 пъти

Снимка: cheatsheet.com/ Мадона винаги е държала на добрата форма

Здравословното хранене е неразделна част от начина на живот на Мадона и нейно хоби. 61-годишната звезда е почитателка на различни диети и хранителни режими, но през последните години се придържа към режим, който освен че я поддържа във форма, води и до прочистване на организма й.

Поп иконата, която в края на миналата година забърса 25-годишно гадже, спазва доста строг хранителен режим. Ето защо никой не бива да тръгва по стъпките й, ако е болен, чувства отпадналост или неразположение. Всички останали, които се чувстват в добра физическа форма, трябва да знаят, че за 10-дневната диета на Мадона се изискват 2 седмици подготовка. Така човек няма да стресира организма си. Би било добре и да се посъветвате със специалист, преди да посегнете към звездното ноу-хау.

В началото, още преди да начене храненето по режим, Мадона изключва всички пшенични продукти, яйцата, месото и млякото от менюто си. Но набляга на плодовете, макар и в умерени количества. След като се подготви, преминава към своята детоксикираща диета.

Извън това Мадона винаги е била фитнес маниачка, но с напредването на годините тя сериозно промени подхода си към спортуването. Напоследък тя практикува аштанга йога. Тези упражнения приличат по-скоро на аеробика, отколкото на медитация, тъй като са доста динамични, т.е. изпълняват се в много бързо темпо. За щастие поп иконата продължава да е в много добра физическа форма, така че един час спорт 3 пъти седмично не е в състояние да я натовари.

Освен това Мадона има собствен фитнес салон, където тренира спокойно заедно с личния си фитнес инструктор. Ръцете й са стегнати, коремът й продължава да е плосък, а бедрата и седалището – мускулести. За целта обаче тя тренира почти всеки ден и спазва специалния си 10-дневен режим. В едно интервю за британско лайфстайл списание певицата споделя, че комбинира високоинтензивните кардиоупражнения със силова тренировка. Тя започва с 30-минутно интензивно натоварване (редува бързо тичане и скачане на въже, като отделя по 4 минути за всяко упражнение). За силовата й тренировка пък е важно да повтаря всяко упражнение по 100 пъти. Разбира се, това става постепенно, но звездната дама отдавна е достигнала максимума.

Интересното е, че при нейния хранителен режим се използва японската супа мисо. Тя се приготвя лесно със зеленчуци, гъби (шийтаке), сирене тофу. Може да съдържа още сушена риба, водорасли, а името си носи от ферментирала подправка мисо, която представлява ферментирал ориз, ечемик или соя. Ако не разполагате с нея, може да я заместите с лъжичка здравословен ябълков оцет.

Макробиотиката е друга японска хранителна философия, която Мадона спазва в някои от дните на своя режим. Тогава тя дъвче всяка хапка 50 пъти. Що се касае за дневното й меню, то включва поне 50% пълнозърнести житни растения, като ориз, ечемик, царевица, елда и др. Около 20-30% са зеленчуците – зеле, броколи, карфиол, тиква, магданоз, ряпа, кромид лук, зелен лук, моркови. Рядко певицата яде картофи, домати, патладжани, чушки, спанак, цвекло, тиквички, аспержи и авокадо. Бобовите култури през т. нар. макробиотични дни са около 5-10% от менюто. Допълнителни продукти се водят рибата, сушените плодове, ядките. Морските водорасли влизат в графа подправки, но те са важни, тъй като набавят ценни микроелементи за организма. Солта трябва да бъде само морска. 

Въпреки суперлативите, които се изливат по адрес на фигурата на Мадона обаче, трябва да направим уточнението, че не е задължително всички дами в пенсионна възраст да изглеждат като нея – с изпъкнали кръвоносни съдове и железни мускули като на терминатор. Важното е обаче с напредването на възрастта човек да се чувства добре в собствената си кожа, да не страда от наднормено тегло и да не изпитва болка в ставите при ставане от леглото сутрин. А за целта е нужно да спортува и да спазва определен хранителен режим. Диетата на Мадона би била от полза и на всички онези, които сега стоят затворени в домовете си заради коронавируса. А яденето в комбинация с обездвижването със сигурност скоро ще доведе до нуждата от вталяване. 

Примерен 10-дневен режим

 

Ден 1

Закуска: Мисо супа и порция кафяв ориз

Обяд: Мадона не се храни

Вечеря: Супа от водорасли и порция варен ечемик

Ден 2

През втория ден Мадона се храни само с ябълки и сурови зеленчуци, които не се овкусяват.

Ден 3

Закуска: Мисо супа

Обяд: Мадона не се храни

Вечеря: Порция тофу, приготвено по ваш избор

През третия ден Мадона спортува поне 1 час, защото е важно да се наблегне на физическото натоварване.

Ден 4

Мадона набляга на сините сливи, ябълките, портокалите или грейпфрутите. Плодовете са богати на плодовата захар фруктоза и доставят нужната на тялото енергия.

Ден 5 и 6

В тези два дни Мадона позволява на тялото си да отпочине, т.е. без физически натоварвания и хранителни ограничения. Тя обаче яде малки порции, и то 5 пъти на ден, но се придържа към принципите на макробиотичната диета и не натоварва организма си с продукти от животински произход и пшеница.

Ден 7

През този ден Мадона яде само сирене тофу.

Ден 8

Ден без ограничения, подобно на ден пети и шести.

Ден 9 и 10

Последните 2 дни Мадона се храни само с водорасли и сурови зеленчуци. Спортува активно поне 1 час – бяга в парка или на пътеката, прави клякания и лицеви опори.

Подобни статии