Минаваме на череши за три дни

Червените плодчета заместват висококалоричните храни

Черешите, които в момента са в изобилие, могат да бъдат нискокалорично вкусно допълнение към диетата за отслабване. Те са идеални, ако искате да намалите мазнините в тялото и нивата на холестерола. Помагат също и за облекчаване на възпаления. Може да ги хапвате пресни, докато се опитвате да отслабнете. Това казва д-р Ан Кулце,  специалист по хранене и уелнес от Южна Каролина, цитирана от zajenata.bg. Черешите са с много ниско съдържание на калории. Една чаша съдържа само около 75.

Много хора се колебаят да хапват плодове, защото  се страхуват, че нивото на кръвната захар ще се увеличи. Ако кръвната захар нараства, тялото освобождава инсулин, който може да предизвика нежелано запазване и натрупване на мазнини. Стандартът за измерване на това каква храна се отразява на нивото на кръвната захар е гликемичният индекс. Храните са подредени по техния потенциал за повишаване на кръвната захар. Черешите са сред храните с най-нисък ГИ. Затова няма нужда да се тревожите, че черешите ще повишат кръвната ви захар. В книгата си "150-те най-здравословни храни на Земята" д-р Джони Боуден, доктор и специалист по клинично хранене, обяснява, че храна с голям обем е храна с относително високо количество вода, фибри и въздух, както и относително ниско количество калории. Въпреки че една чаша череши съдържа само 2 г фибри, черешите са наситени с големи количества вода, която може да ограничи апетита ви. Учени от Пен Стейт Юнивърсити разширяват това твърдение и обясняват, че когато "ядете вода" или храна, която има високо съдържание на вода, може да ви помогне да отслабнете.
Няма да отслабнете само с редовната употреба на череши, защото те не изгарят мазнините. За да отслабнете и изгаряте мазнините, ще трябва да изгаряте по-голямо количество калории, отколкото консумирате. Ако само не ядете определени храни, ще намалите потреблението на калории, но също ще забавите метаболизма си, което ще направи по-трудно отслабването. Ключът към успешната диета е да замените или заместите висококалоричните храни с избор на по-нискокалорични като череши. Диетата, която предлага zajenata.bg, може да  помогне да се свалят 3 кг за три дни. По време на самата диета с череши е добре да приемате голямо количество течности - около 1-1.5 л минерална вода.

 

Примерно меню

Ден първи
Закуска: 250 г череши, чай без захар

Обяд: зеленчукова салата по избор (без подправки)

Следобедна закуска: 150 г череши

Вечеря: една купичка таратор

 

Ден втори
Закуска: зеленчукова супа без мазнина и 1 сухар
Обяд: 250 г череши
Следобедна закуска: 150 г череши

Вечеря: зеленчукова салата - микс от моркови, зеле и прясна салата, може и цвекло, но всичко това без олио

Ден трети
През последния ден от тази примерна диета ядете колкото череши искате през целия ден и нищо друго!

Подобни статии

  • Отслабваме според фазите на Луната

    Отслабваме според фазите на Луната

    Освобождават се натрупаните токсини, свалят се три кила на месец

    Лунната диета е много популярнаа, защото дава изключително добри резултати не само за регулиране на теглото, но и за здравословното състояние. Повечето хора, които са я практикували, твърдят, че изгубените килограми не се връщат. Този хранителен режим е всъщност лунна диета за детоксикация на организма. Успехът ѝ се крие е съобразяването на хранителни режим с фазите на Луната.

    2358
  • С диетата “Скарсдейл” горим повече, отколкото поглъщаме

    С диетата “Скарсдейл” горим повече, отколкото поглъщаме

    Сваляме 9 килограма за 2 седмици с диетата “Скарсдейл”. Тя може да ни помогне да свалим много килограми за малко време чрез богат на протеини, нискокалоричен режим, състоящ се предимно от т.нар. постно месо, яйца, нискомаслени млечни продукти, листни зеленчуци и някои плодове. Диетата позволява само 1000 калории на ден, доста под препоръчителния прием на калории за всеки възрастен. Това е така, защото загубата на тегло зависи от калорийния дефицит, което означава, че изгаряте повече, отколкото приемате.

    951
  • Датско меню ни позволява само 600 калории на ден

    Датско меню ни позволява само 600 калории на ден

    За 13 дни сваляме 12 килограма, подобряваме метаболизма

    За 13 дни сваляме 12 килограма с датската диета. Ако режимът се спазва стриктно, резултатите ще са забележими, дори и за кратко време. Специалистите казват, че тази диета може да помогне само на тези, които имат нужда от по-бързо отслабване. Тя има за цел да ускори процеса на метаболизъм. Ще трябва да ограничите приема на калории до максимум 600 на ден, докато ядете храна с високо съдържание на протеини и ниско съдържание на мазнини.

    1132