Наско Сираков зове привържениците да направят "Левски" номер 1 по членски карти на Балканите

Собственикът на „Левски“ Наско Сираков представи реактивизирането на кампанията "Аз съм Левски", която цели продажба на членски карти към клуба. Босът на "сините" смята, че ако не е била пандемията миналата година, „Левски“ е щял да бъде водещ клуб на Балканите, но вярва, че това ще стане.

"Тази кампания не случайно се казва "Аз съм Левски". Това е най-лесният начин всеки левскар навсякъде по света да бъде приобщен към семейството на „Левски“. През миналата година 20 000 левскари се включиха. Ако не беше пандемията, щяхме да бъдем водещ клуб на балканите. Не е късно и сега и всеки, който не е взел членска карта, вярвам ще го направи", каза Сираков.

Старши треньорът на Левски Станимир Стоилов вярва, че феновете на клуба отново ще се включат в кампанията.

"Аз смятам, че тази кампания ще пожъне успех. Знаем за проблемите, но винаги е добре, когато сами си помагаме. Сигурен съм, че феновете отново ще помогнат на клуба. „Левски“ има нужда от помощ. Сега моментът е добър за всеки да направи каквото зависи от него", заяви Стоилов.

Изпълнителният директор на клуба Ивайло Ивков призова всички фенове на "сините" да подновят своите членски карти, за да покажат за пореден път своята подкрепа. Той заяви, че привържениците винаги са били най-важният капитал и се надява още левскари да се включат в кампанията "Аз съм Левски".

"Ако нямам яснота за какво ще бъдат използвани средствата, нямам работа тук. Ще ги използваме за най-належащите нужди, да получим глътка въздух, така че клубът да няма проблем с лицензирането и да започнем Ренесанса в „Левски“. Ако не започнем печеленето на купи и титли, то поне да бъдем в битката за тях. Ще бъдат използвани по много направления, най-вече за оцеляването на клуба. Едно от приоритетните ни задължения е плащането към НАП. Имаме огромни ежемесечни средства, които трябва да изплащаме. С кампания като тази трябва да покажем какъв силен инструмент е „Левски“. По този начин да привлечем още партньори, които да ни помагат“, каза Ивков.

Кампанията „Аз съм Левски“ стартира през месец септември 2020 година и бе част от всички инициативи, свързани със събирането на средства за спасението на клуба. Членските карти в кампанията са с различна стойност – от 19,14 лева, през 72 лева, 200 лева и платинената карта на стойност 1914 лева.

Подобни статии