Околосветски круиз се разпродаде за 3 часа

Билетът за най-евтината каюта струва $73 499 на човек

Снимка: РИЙДЖЪНТ СЕВЪН СИЙС КРУИЗЕС Лайнерът „Севън сийс маринър“

Круиз с цени, започващи от $73 499, се разпродаде за по-малко от три часа, предаде в. „Ю Ес Ей тудей“. Компанията „Рийджънт Севън Сийс Круизес“ пусна билетите за своя околосветски круиз за 2024 г. за продан около 8,30 ч. източноамериканско време миналата сряда. Те се разпродадоха напълно около 11 ч, според съобщение на фирмата. Най-високите цени бяха $199 999 на гост в „мастър“ каюта с площ 186 кв. м.

Круизът е планиран да започне на 6 януари 2024 г. от Маями, щата Флорида, на борда на лайнера „Севън Сийс Маринър“. По време на близо петмесечното пътешествие ще се преплават 34 500 морски мили, като се посетят 66 пристанища и 31 страни. В програмата са включени дестинации в Централна Америка, Западният бряг на САЩ, Хаваите, острови в южната част на Тихия океан, Австралия, Нова Зеландия, Югоизточна Азия, индийският субконтинент, Близкият изток, Средиземноморието и карибският остров Бермуда. Предлагат се общо 442 екскурзии на брега, включително до 61 обекта от списъка на ЮНЕСКО на световното културно и природно наследство.

Разпродажбата на билетите за това пътешествие счупи рекорда на компанията за първия ден на резервациите. Предишното постижение бе поставено през септември 2020 г., когато бяха пуснати резервациите за околосветския круиз на „Рийджънт“ за 2023 г. Джейсън Монтагю, който е президент и главен изпълнителен директор на компанията, заяви, че се наблюдава „силно увеличение“ на броя на клиентите, които за първи път си резервират плаване с тази фирма. „Тъй като списъкът на чакащите бе по-дълъг, отколкото някога сме имали, знаехме, че околосветският круиз през 2024 г. щеше да бъде популярен, но този впечатляващ отговор надмина всичките ни очаквания“, изтъкна Монтагю. „За нашите гости това околосветско пътешествие представлява много повече от една круизна ваканция - това е завръщане към нормалността“, добави той.

Както подчерта в. „Нешънъл нюз“, това олинклузив плаване е насочено към хора с много време и пари. Наречен „Моменти във времето“, той предлага на пасажерите възможността „да изживеят пътуване за цял живот с едно след друго незабравими приключения“. След като се качат на борда на „Севън Сийс Маринър“, корабът ще отплава от Маями и ще се насочи към Колумбия, а след това ще мине през Панамския канал на път към Мексико, Коста Рика и Гватемала. След това той ще се върне в САЩ, като хвърли котва в Сан Франциско. След кратка пауза, евентуално за да поднови запасите, лайнерът ще се насочи към Хаваите, Френска Полинезия, Самоа, Фиджи, Нова Зеландия и Австралия, преди да завие на север към Индонезия. Оттам той ще потегли към Сингапур, Малайзия, Мианмар и Индия, преди да се отбие в Мускат, столицата на Оман. След това корабът ще плава около крайбрежието и през Ормузкия пролив, за да стигне до Дубай и Абу Даби, преди да се върне в оманското пристанище Салалах. След това той ще се насочи през Червено море към Египет и Йордания, преди да прекоси Суецкия канал, за да се отбие в Израел, Кипър, Гърция и Турция. Впоследствие корабът ще поеме към Малта, Италия и Франция, а след това - към Испания, преди да се отправи през Атлантика от Азорските острови. Пет дена по-късно лайнерът ще пристигне в Бермуда, а оттам предстои само една кратка отсечка обратно до Маями.

Всяка луксозна каюта предлага спалня, голям гардероб и отделна зона за хранене, както и личен балкон. Тъй като прозорците са високи от пода до тавана, гостите ще се наслаждават на впечатляваща гледка. Апартаментите включват хол, по-големи стаи и определен помощник. Тези, които са предпочели да резервират мезонет, ще могат да ползват и услугите на иконом. На борда на „Севън Сийс Маринър“ ще има 700 гости и 445 членове на екипажа. Компанията е предвидила двама служители за всеки трима пасажери, което означава, че круизният кораб е насочен към тези, които обичат да им прислужват.

Тъй като пандемията се отразява неблагоприятно на круизната индустрия, имаше опасения, че доверието на потребителите никога няма да се върне. Но скоростта, с която се разпродаде това пътешествие, насочено към върховия сегмент, показва, че поне засега тези опасения са били неоправдани, изтъкна „Нешънъл нюз“.

Подобни статии