С диетата “Скарсдейл” горим повече, отколкото поглъщаме

Сваляме 9 килограма за 2 седмици с диетата “Скарсдейл”. Тя може да ни помогне да свалим много килограми за малко време чрез богат на протеини, нискокалоричен режим, състоящ се предимно от т.нар. постно месо, яйца, нискомаслени млечни продукти, листни зеленчуци и някои плодове. Диетата позволява само 1000 калории на ден, доста под препоръчителния прием на калории за всеки възрастен. Това е така, защото загубата на тегло зависи от калорийния дефицит, което означава, че изгаряте повече, отколкото приемате.

Забранени са всякакви междинни хранения с изключение на моркови, целина и зеленчукови супи с ниско съдържание на натрий, които трябва да се ядат само когато е необходимо. Трябва да пиете поне 4 чаши вода на ден, но можете да се насладите и на черно кафе, обикновен чай или диетична сода. Хората, които я спазват, трябва да я практикуват само 14 дни, след което преминават към програмата Keep Slim (захранване). След първоначалната 14-дневна диета е позволено да въвеждате няколко забранени храни, например до 2 филийки на ден и една алкохолна напитка на ден. Въпреки че все още се очаква да следвате списъка на одобрените храни, ви е позволено да увеличите размера на порциите и калориите си, за да позволите по-голяма гъвкавост. Ако със захранването възстановите теглото си, е добре да направите 14-дневната първоначална диета отново.
По време на диетата са разрешени много малък брой храни. Отслабващите трябва много да внимават с калориите и трябва постоянно да се броят. Въпреки че изглежда противоречиво, диетата препоръчва да ядете, докато задоволите глада си. Храните, разрешени, включват сурови, не скорбялни зеленчуци, като чушки, броколи, плодове, пшеница и зърнени храни. Както и месо, птици и риба, яйца, млечни продукти, ядки и семена. Диетата „Скарсдейл“ забранява многобройни храни, включително много здравословни, като сладки картофи, авокадо, боб и леща.
Възрастните мъже и жени се нуждаят от 2000-3000 и 1600-2024 калории на ден. Разрешените 1000 дневни калории, предписани от диетата „Скарсдейл“, поставят повечето хора в дневен калориен дефицит от 1000-2000 калории. За да компенсира драстичното намаляване на калориите, тялото ви ще започне да използва запасите от мазнини, мускули и гликоген като енергия. С екстремните си ограничения и идеологията за „бързо решение“ диетата „Скарсдейл“ беше подложена на огромна критика от медицинската общност.
Поради рязкото отслабване и ограничението на храна тази диета не е много устойчива и води до бързо възстановяване на килограмите. Дори и с поддържащата програма Keep Slim, която е малко по-гъвкава, се допускат малко храни и калориите все още са ограничени. Ето защо малко хора могат да очакват да поддържат тази диета дългосрочно. Въпреки че може да отслабнете бързо, повечето медицински експерти са съгласни, че бързата загуба на тегло е нездравословна и неустойчива. Вместо това трябва да възприемете навици за здравословен начин на живот, като контрол на порциите, здравословни техники за готвене, редовни упражнения и управление на стреса.


Меню

Ден 1
Закуска: 1 филия протеинов хляб (без намазване), половината грейпфрут и черно кафе, чай или диетична сода
Обяд: Салата, сьомга, листни зеленчуци и дресинг с оцет и лимон, плюс плодове, както и черно кафе, чай или сода за диета
Вечеря: Печено пиле, спанак, половин звънец, стъргови зърна и черно кафе, чай или диетична сода
Ден 2
Закуска: 1 филия протеинов хляб (без намазване), половината грейпфрут и черно кафе, чай или диетична сода
Обяд: 2 яйца (без мазнини), 1 чаша (162 грама) извара, ниско съдържание на мазнини, 1 филия протеинов хляб (без намазване), плюс плодове, както и черно кафе, чай или сода за диета
Вечеря: постен хамбургер, салата (домати, краставици и целина) с дресинг от лимон и оцет и черно кафе, чай или сода за диета

Подобни статии

  • Отслабваме според фазите на Луната

    Отслабваме според фазите на Луната

    Освобождават се натрупаните токсини, свалят се три кила на месец

    Лунната диета е много популярнаа, защото дава изключително добри резултати не само за регулиране на теглото, но и за здравословното състояние. Повечето хора, които са я практикували, твърдят, че изгубените килограми не се връщат. Този хранителен режим е всъщност лунна диета за детоксикация на организма. Успехът ѝ се крие е съобразяването на хранителни режим с фазите на Луната.

    2343
  • Минаваме на  череши за три дни

    Минаваме на череши за три дни

    Червените плодчета заместват висококалоричните храни

    Черешите, които в момента са в изобилие, могат да бъдат нискокалорично вкусно допълнение към диетата за отслабване. Те са идеални, ако искате да намалите мазнините в тялото и нивата на холестерола. Помагат също и за облекчаване на възпаления. Може да ги хапвате пресни, докато се опитвате да отслабнете. Това казва д-р Ан Кулце,  специалист по хранене и уелнес от Южна Каролина, цитирана от zajenata.bg. Черешите са с много ниско съдържание на калории. Една чаша съдържа само около 75.

    307
  • Датско меню ни позволява само 600 калории на ден

    Датско меню ни позволява само 600 калории на ден

    За 13 дни сваляме 12 килограма, подобряваме метаболизма

    За 13 дни сваляме 12 килограма с датската диета. Ако режимът се спазва стриктно, резултатите ще са забележими, дори и за кратко време. Специалистите казват, че тази диета може да помогне само на тези, които имат нужда от по-бързо отслабване. Тя има за цел да ускори процеса на метаболизъм. Ще трябва да ограничите приема на калории до максимум 600 на ден, докато ядете храна с високо съдържание на протеини и ниско съдържание на мазнини.

    1123