Tiguan вече зарежда в контакта

Пускат спортна версия с 320 коня, дизелът двойно пречистен

За първи път Volkswagen ще предложи в Европа SUV модел с плъгин хибридно задвижване. Новият Tiguan може да измине 65 км само на ток благодарение на това, че се зарежда и в контакта.

Мащабната актуализация на най-популярния модел на немците в света включва новости в областта на задвижването, асистиращите и инфотейнмънт системите, както и ново оформление на предната част.

Първият плъгин хибрид на Tiguan, наречен eHybrid, достига мощност от 245 к.с. В хибриден режим бензиновият турбодвигател със 150 к.с. и неговият електродвигател със 115 к.с. работят съвместно.

На основата на данните на навигационната система, Tiguan eHybrid може да поддържа автоматично най-ефективната стратегия за управление на хибридното задвижване. Използвайки GPS и топографските данни за маршрута, профила и релефа на избраната отсечка, системата изгражда превантивна стратегия. Тя дава възможност на хибридното задвижване да използва оптимално съхранената в литиево-йонната акумулаторна батерия електроенергия и да снижи до минимум разхода на гориво. Освен това запазването на капацитета за градските зони позволява на Tiguan eHybrid да се движи на изцяло електрическа тяга и с нулеви локални емисии именно там, където това предимство е най-полезно.

Своето място в гамата на модела за първи път ще заеме и новият Tiguan R. С максималната си мощност от 320 к.с. и система за селективен контрол на подавания към колелата въртящ момент моделът с 4х4 придава напълно ново измерение на динамиката в тази SUV категория.

2-литровите дизелови мотори също са усъвършенствани. Те вече се предлагат в съчетание с двойна SCR система за селективна каталитична редукция и двойно впръскване на добавката AdBlue (т.нар. Twin dosing). В сравнение с предходната версия на Tiguan системата Twin dosing позволява съществено намаляване на емисиите на азотни окиси. За модела се предлагат също високотехнологични 1,5-литрови бензинови двигатели със система за принудително пълнене с турбокомпресор (TSI) и възможност за изключване на два от цилиндрите, с максимална мощност 130 к.с. и 150 к.с..

Новите асистиращи системи като Travel Assist (асистирано шофиране със скорост на движение до 210 км/ч) осигуряват максимален комфорт за водача, като почти го отменят на дълъг път. Третото поколение на модулната инфотейнмънт платформа MIB3 предлага изцяло нов, разширен спектър от онлайн услуги и за първи път възможност за използване на технология за безжична интеграция на смартфон приложения.

 

 

Подобни статии