Тръгна рекламна кампания по израелската телевизия CHANNEL 12 за промотиране на дестинация България за зимен туризъм

Водещата израелска телевизия CHANNEL 12 излъчва рекламна кампания за промотиране на дестинация България за зимен туризъм, съобщиха от Министерството на туризма.

Кампанията е с продължителност един месец, като включва и дигитална реклама в сайтовете N12+MAKO и PLANET K. Пожелаваме на всички посетители на България да изживеят една незабравима зимна история, изпълнена с красиви моменти и емоции, са част от акцентите в рекламата, посочиха от министерството.
Междувременно стана ясно, че има силен интерес за екскурзии до Банско от гръцка страна, отчитат туристическите агенции в южната ни съседка, съобщава БНР. Туристическите агенции получават стотици резервации от студенти, които искат "да си починат от пандемията" в България. Офертите са за тридневен престой на цена от 80 до 150 евро в зависимост от категорията на хотелите. Предлагат се "незабравими вечери" от българска страна, посочват рекламите в социалните мрежи. Досега около две  хиляди студенти само от Солун са се записали за екскурзия. Интерес има от университетите в цялата страна.

Подобни статии

  • Туристическият министър: Електронните визи са наша основна цел

    Туристическият министър: Електронните визи са наша основна цел

    В последните години се наблюдава доста засилен туристопоток между България и Обединените арабски емирства (ОАЕ) и ще се радвам, ако развиваме заедно този потенциал. В тази връзка се надявам на едно ползотворно и успешно сътрудничество с Вас в бъдеще. Това заяви министърът на туризма Христо Проданов по време на срещата си със Султан Рашид Султан Алкайтуб Алнуайми, посланик на Обединените арабски емирства у нас, съобщиха от министерството.

    101
  • Министър Христо Проданов обеща нова визия за

    Министър Христо Проданов обеща нова визия за "духа на Дунав"

    Министърът на туризма Христо Проданов заяви, че застава изцяло зад създаването на нова визия, с която да може да се усети духът на Дунав. Необходимо е и създаването на нов бранд за България, нови регионални маркетингови стратегии и планове. Той каза това на среща в министерството с Пенчо Милков - кмет на община Русе, съобщиха от ведомството. На срещата се обсъдиха проблемите на града във връзка с туристическия поток.

    174