Вайбър ни маскира като животни и футболни звезди

Приложението вече разполага с добавена реалност

Viber вече разполага с добавена реалност.

Потребителите на Вайбър вече ще могат да пращат съобщения, снимки и видеоклипове с добавена реалност.

Те ще се маскират като животни или футболни звезди или пък зад гърба им ще е морското дъно. Това стана възможно, след като популярното приложение за разговори и съобщения се доби с филтри за добавена реалност.

Те са разработени от Snap и ще бъдат интегрирани с инструменти като Camera Kit, Creative Kit и Bitmoji, Viber. Споделянето им може да се осъществява в Snapchat и ще добави Bitmoji персонализирани аватари в приложението си.

Първоначалният пакет включва 30 филтъра като животински маски, Viber символи, подводен ефект, шантави котешки маски и други. Компанията планира да добави 300 допълнителни филтъра до края на годината.

Филтрите на Viber са допълнение към съществуващите колекции от стикери на приложението, които дават възможност на потребителите да изразяват себе си визуално и креативно, когато общуват. Сега, с добавянето на Camera Kit, Bitmoji и Creative Kit на Snap във Viber, потребителите ще могат да бъдат още по-експресивни и да поддържат още по-пълноценна и забавна комуникация.

Персонализираните филтри се очаква да обогатят комуникацията между брандовете и техните клиенти в платформата. Viber е приложение за разговори и съобщения, което свързва хората и им позволява да се изразяват творчески - без значение кои са и къде са. Персоналните и груповите чатове във Viber са криптирани от край до край, така че потребителите могат да бъдат сигурни, че комуникацията им винаги е поверителна и защитена.

Възможността за спонсорирани и брандирани филтри осигурява и допълнителен канал за печалба за Viber, като дава на бизнес партньорите инструмент да развиват своите общности в платформата. Viber постепенно ще лансира функциите във всички ключови пазари, включително България и региона, и за всички потребители на Android в следващите няколко месеца.

 

Отборът на Барселона партньор на приложението

Футболен клуб Барселона е сред първите партньори на Viber, които предлагат новите филтри в приложението.

Сред останалите са Световният фонд за дивата природа (WWF), както и Световната здравна организация (СЗО). Партньорството между каталунския гранд и Viber е от няколко години, като приложението вече предлага богата гама от стикери с изображения на звездите на отбора, начело с Лео Меси. Сега с новите филтри отборът на Барселона ще навлезе още по-активно в комуникацията между феновете, включвайки добавена реалност.

Разкрасяваме се виртуално с приложението 

Новите функции на Viber са няколко:

• Моментална добавена реалност: с едно докосване се наслагват изображения върху заобикалящата среда, визуализирана през камерата, създавайки добавена реалност

• Привличащи вниманието филтри: добавят нов креативен слой към визуалните елементи и поддържа разговора вълнуващ

• Експресивни маски: избор от различните маски, които внимателно следват движенията на лицето

• Функции за разкрасяване: подобряват изображенията с реалистични щрихи като червило, руж и разнообразие от цветове на косата

• Персонализирани Bitmoji: интегрира персонализираните Bitmoji-та в снимки и видеа

 

 

Подобни статии